Varan jag beställde är sönder, vad gör jag?
Ta en bild på produkterna du fått hem + på följesedeln och maila in till oss på [email protected] så ska vi hjälpa dig gå vidare med hur vi kan hjälpa dig.
Ta en bild på produkterna du fått hem + på följesedeln och maila in till oss på [email protected] så ska vi hjälpa dig gå vidare med hur vi kan hjälpa dig.
Självklart ska du få alla produkter som du beställt från oss!Hör av dig till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper vi dig med en gång. Glöm inte att ange ditt ordernummer samt produkten som saknas i ditt paket.
Dessvärre kan vi inte avbryta eller ändra köpet när det gått igenom.
Dessvärre kan vi inte avbryta eller ändra köpet när det gått igenom. Du kan alltid returnera din order till oss när du fått den. Återkom till oss så hjälper vi dig med en returetikett
Har din order gått igenom kommer du få upp ett ordernummer så fort ditt köp gått igenom. Alla våra ordernummer börjar med SE. Får du inte upp någon orderbekräftelse har det blivit något tekniskt fel när du försökt lägga en order. Ibland kan orderbekr
Vi har för tillfället inte möjlighet att göra byten. Vill du inte längre ha din vara kan du returnera den tillbaka till oss (varan för inte vara öppnad) och sedan lägga en ny beställning på de varorna du önskar.
Självklart ska du få rätt vara skickad hem till dig! Ta en bild och bifoga på vilken/vilka produkter du mottagit samt vilken produkt som missats tillsammans med ett ordernr och skicka i ett mail till [email protected] behöver nämligen underlag för
Det finns ingen strikt åldersgräns för användning av våra produkter, däremot krävs det att man är minst 18 år för att göra ett köp hos oss då vi använder oss utav Walley. Vi rekommenderar alltid att få ett godkännande av målsman innan du handlar om d