protein.se logo
protein.se logo

Alla artiklar

Beställning

Varan jag beställde är sönder, vad gör jag?

Ta en bild på produkterna du fått hem + på följesedeln och maila in till oss på [email protected] så ska vi hjälpa dig gå vidare med hur vi kan hjälpa dig.

Jag har inte fått hem alla produkter som jag beställt, hur gör jag?

Självklart ska du få alla produkter som du beställt från oss!Hör av dig till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper vi dig med en gång. Glöm inte att ange ditt ordernummer samt produkten som saknas i ditt paket.

Kan jag ändra produkter i min beställning?

Dessvärre kan vi inte avbryta eller ändra köpet när det gått igenom.

Kan jag avbryta mitt köp?

Dessvärre kan vi inte avbryta eller ändra köpet när det gått igenom. Du kan alltid returnera din order till oss när du fått den. Återkom till oss så hjälper vi dig med en returetikett

Har min order gått igenom?

Har din order gått igenom kommer du få upp ett ordernummer så fort ditt köp gått igenom. Alla våra ordernummer börjar med SE. Får du inte upp någon orderbekräftelse har det blivit något tekniskt fel när du försökt lägga en order. Ibland kan orderbekr

Kan jag byta min vara mot en annan?

Vi har för tillfället inte möjlighet att göra byten. Vill du inte längre ha din vara kan du returnera den tillbaka till oss (varan för inte vara öppnad) och sedan lägga en ny beställning på de varorna du önskar.

Jag har fått fel vara, vad gör jag?

Självklart ska du få rätt vara skickad hem till dig! Ta en bild och bifoga på vilken/vilka produkter du mottagit samt vilken produkt som missats tillsammans med ett ordernr och skicka i ett mail till [email protected] behöver nämligen underlag för

Finns det en åldersgräns på användningen av era produkter?

Det finns ingen strikt åldersgräns för användning av våra produkter, däremot krävs det att man är minst 18 år för att göra ett köp hos oss då vi använder oss utav Walley. Vi rekommenderar alltid att få ett godkännande av målsman innan du handlar om d